ارائه سرویس و تعمیرات ماشینهای اداری:

  • شرکت سبز سیستم آسیا اصولی چون سرعت ، کیفیت و هزینه مناسب سر لوحه واحد خدمات خود قرار داده و ارزیابی مستمر این امور را جهت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان وظیفه خود میداند.
  • به منظور رفاه حال مشتریان و تسریع در ارائه سرویس و تعمیرات کلیه مراحل تعمیرات پس از اعلام خرابی در کمتر از 24 ساعت و در کوتاهترین زمان ممکن ، بدون احتساب ایام تعطیل ، نسبت به اعزام کارشناس به محل دستگاه اقدام می نماید.
  • در صورت نیاز تعمیر فوری دستگاه پس از اعلام، کارشناسان شرکت کمتر از 2 ساعت به محل مشتری اعزام میگردند.
  • چنانچه دستگاه احتیاج به تعمیرات اساسی داشته باشد ویا اینکه امکان تعمیردر محل مشتری وجود نداشته باشد دستگاه پس از کسب موافقت مشتری به تعمیر گاه مرکزی انتقال داده میشود،و یک دستگاه بکاپ به مشتری تحویل میگرددتا خللی در انجام امور کاربرپیش نیاید
  • حمل و نقل دستگاه از محل مشتری به عهده پرسنل این شرکت میباشد ، تا دستگاه بصورت صحیح و سالم حمل گردد
  • گزارشی از انجام خدمات ارائه شده به آن سازمان بصورت ماهانه به ایمیل فرد مسئول اعلام میگردد
  • مشتری میتواند توسط اشتراک دستگاه از سابقه و دفعات تعمیرات و هزینه های انجام گرفته آن در طول سال با خبر گردد.
  • سرویس و تعمیرات انجام شده ماشينهاي اداري توسط واحد خدمات شرکت سبز سیستم آسیابا توجه به سرعت دستگاه و تعداد چاپ گرفته شده به مدت 2ماه گارانتی می باشد.
  • مرکز خدمات تخصصی ماشینهای اداری (سبز سیستم آسیا) از شما دعوت بهمکاری می نماید و در صورت داشتن افتخار همکاری، شما می توانيد با شماره تلفنهای بخش خدمات هماهنگ نموده و در کوتاهترين زمان ممکن جهت اعزام کارشناس به محل مربوطه اقدامات لازم صورت گيرد.
حمل 
   
   
 عقد قرارداد پیشگیری خرابی:
با توجه به استهلاك دستگاه به صورت استفاده روزمره و تدریجی، از نظر فنی بهتر است متناسب با نوع و ماهیت كالا، دستگاه در فواصل زمانی مناسب سرویس و بازدید شود.
سرویس های ادواری توسط كارشناسان فنی در رابطه با تنظیمات مكانیكی و الكترونیكی قطعات ،ضمن افزایش عمر مفید دستگاه، موجب خواهد شد كه دستگاه همیشه در وضعیت سالم و كارائی بالا قرار داشته باشد. همچنین از بوجود آمدن خرابی های عمده و سنگین جلوگیری بعمل می آورد.
برخی از امتیازات عقد قرارداد به شرح زیر می باشد :
 
 
  • اولویت دادن در اعزام سریع كارشناس و انجام تعمیرات در همان روز اعلام خرابی
  • عدم محدودیت مراجعات تعمیر و اعزام کارشناس در طول مدت قرارداد
  • انجام حداقل سه نوبت سرویس دوره ای دستگاهها در سال،‌ توسط کارشناسان مجرب و کار آزموده که موجب بالا بردن قابلیت اطمینان دستگاههای فتوکپی بر اساس استانداردهای کیفیتی خواهد شد.
  • تحویل مواد مصرفی اصلی و استاندارد  در محل استقرار دستگاه با یک تماس تلفنی در کمتر از 100 دقیقه در تهران بزرگ .
  • ددر صورت عقد قرارداد، همزمان با مراجعه کارشناس شرکت جهت تعمیرات، اجرت تعمیرات رایگان خواهد بود.
  • در صورت عدم امكان تعمیرات در سایت مشتری و لزوم انتقال دستگاه به تعمیرگاه،‌ یك دستگاه به عنوان جایگزین در اختیار مشتری قرار گرفته تا در طول مدت زمان تعمیر، مورد استفاده مشتری قرارگیرد.
  • استفاده از 25% تخفیف ویژه در صورت نیاز به جنرال سرویس دستگاه تحت پوشش قرارداد.
  • بهره مندی از قطعات یدکی و لوازم مصرفی اصلی شارپ با نرخهای مصوب.